La comissió de Casal i Acollida s'encarrega d'organitzar el casal que es realitza dins la mateixa escola durant les vacances d'estiu, així com la gestió de l'acollida matinal.

El Casal

Cada any ens posem en contacte amb diferents empreses del sector del lleure escolar i s'escull la que gestionarà el casal d'estiu dins l'escola.

Per al curs 2016-2017 s'ha escollit l'empresa CETT10, que enguany també gestionarà les convivències que proposa l'AMPA.

El casal cobreix totes les vacances escolars des de finals de juny fins mitjans setembre, excepte el mes d'agost i hi poden assistir tots els infants, des de P3 fins 6è, no només de l'escola Ignasi Iglesias, sinó també de fora, donat que és un casal homologat per l'Ajuntament de Barcelona.

És un casal de caire lúdic pensat per a l'esbarjo dels nostres infants en un ambient pròxim i familiar, com són les instal•lacions de la nostra escola, així com també es realitzen sortides de proximitat i l'assistència setmanal a una piscina descoberta.

Acollida

Diàriament s'ofereix el servei d'acollida de 8 a 9 del matí, on els nostres menuts, acompanyats de dues monitores, poden esmorzar i jugar una estona dins del menjador de l'escola fins l'hora d'entrada a les classes. Es pot entrar a les 8 o a les 8:30 i es pot fer ús del servei de manera continuada o esporàdicament, assistint tots els dies de la setmana o només alguns.
Per matricular al teu fill omple les dades que apareixen en el full de matrícula i envia-ho per correu a .
Us informem que per tal de poder assistir-hi s'ha de ser soci de l'AMPA.
També s'ofereix el servei d'acollida durant totes aquelles tardes dels dies de jornada intensiva, per cobrir l'horari de 15:00 a 16:30 en el que no hi ha classes, en especial durant els darrers dies de curs al juny.

Matricula Acollida Ignasi Iglesias

Ludoteca Tarda NOU

Per al curs 2017-2018 engeguem un nou servei de Ludoteca per la tarda, que s'oferirà diàriament de 16:30 a 17:30 o de 16:30 a 17:00. Com la resta d'activitats, s'ha d'arribar a un mínim d'inscrits per a poder obrir el servei i també s'ha de ser soci de l'AMPA per poder inscriure's.
Per tal de tenir una previsió, us adjuntem el full de matrícula que haureu d'enviar a abans del proper dia 25 de juliol.

Matricula Ludoteca Ignasi Iglesias

El més recent

Casal Nadal 2017

• Carmen
  • el 07/12/2017

Benvolgudes famílies, Des de l’AMPA us fem arribar la proposta de Casal per aquest Nadal. Si us interessa també us podeu apuntar dies esporàdics! I l’acollida és gratuïta! L'últim dia d'inscripcions és el 12 de desembre, en la web de CET10: https://fundaciocet10.org No us ho perdeu!

Casal Nadal

• el 23/11/2016

Inscripcions: Del 23 de novembre al 13 de desembre de 2016.

Informació i Programació CASAL

• el 27/06/2016

Bon dia! Adjuntem la programació de tot el mes i el "dossier familiar", hem afegit el "cal portar" dels grans.

PAGAMENT FAMILIES QUE HAN DEMANAT BECA

• el 07/06/2016

CASAL D’ESTIU IGNAS I IGLÉSIAS 2016 PAGAMENT INFANTS BECATS. Benvolgudes famílies, Per fer efectiu el pagament de la diferència de l’ import becat, caldrà passar per les oficines de CET10 del 16 al 21 de juny. Els horaris són de dilluns a dijous de 9h a 14h i de 15h a 19.30h i els divendres de 9.00 a 14.00 a 18.00 h. Atentament, Coordinació Fundació CET10

Jornades Intensives